8 Haziran 2015 Pazartesi

Hop Makinist Film Koptu!

Walla aylardır yazmamışım meistercanım,bugun de arşivle geçiştireyim dedim ama kıyamadım.Yine bi bakayım halini hatrını sorayım dedim.. Ee nassın ,eyisin?Eyisinin ,eyisin maşallah,aklın başında,keyfin yerinde.Ya ne olacağdı,dey mi ?
Beni sorarsan biraz tutulmuşum,akşam ooh negzel püfür püfür esiyo dedik çıktık balkona,soğuğu yedik içeri girdik.Tabi mevsime aldanmamak lazım,böyle havalar çarpar insanı anlamazsın.Zaten bu sene balkonu pimapenle kapatmaya karar verdim meistercanım,kapatıp mutfağı büyütcem,nası fikir?(ben buldum)
Sörvayvırı da kaçırdık akşam,noldu?menüde ne vardı?kim kazandı?bunlar önemli olaylar bilion meistercanım,ben bi tiviye bakayım...Hadi sen de  gir içeri sarkma balkondan, bak allamaafaza....
Gudbay

Hiç yorum yok: