21 Mart 2014 Cuma

Sözün Bittiği Yer (Nişan)

Eee ne var ne yok meistercanım görüşmeyeli...beni bilion..geldiler istediler.Babamgil "yetti gari ossdört sene ben baktım biraz da siz bakın" dedi,verdi...Kız isteme-söz-nişan 3 ü birarada yaptık...eko-paket...zamandan tasarruf...zati hiç hazzetmem cemiyet işlerinden ezelden beri bilirsin..
Amaan walla evde organizasyon işleri zor deyom sana hacı...Eve nası sığacaz deyu yedim adamın beynini 2 hafta; o gelsin bu kalsın,onu düğüne çağırırız,öteki yabancı deel gelme desek alınmaz..vs..Zati bunlar bi hane beş kişi,hadi bebeydi gelindi oldu mu sana yedi..e bunun daha aile büyüğüydü,eş dost eşraftı derkene,e biz de  "kız tarafıyık çoğunluk hakkımız" diyerekten olduk ossbeş kişi (biraz egzajere etmiş olabülürüm).
 Her ne kadar (bitişik mi yazılıyodu la?) şatoda da yaşasak koca salonda bi tane koltuk takımı var,konu komşudan sandaleye ister hale geldik,skandallllll..
Kız isteme faslımız zati  traji komik..Annem de bütün gece otur otur,tam sadede gelecekler sen kalk git lavaboya (lavabo diyince daa kibar oluyo yeaa) Sebebi ziyaretimiz  filan derken,leenn anam yok ortada..."Anneaaa istiyollaaağ beni nerdesin"  deyom içimden...kadın yok...Babamda tık yok..noluyoo len dedim..."Bana ne sayılmaz anası duymadı bi daa isteyin" ..Hönk?  Hani ataerkildik  biz noldu birden...?
Hadi verdiler kızı,bekliom ki yüzükler gelsin...Paşa dedemden hatıra dokkızyüzyirmibeş ayar tepsiye dizmişim gül yaprakalrını,kurdelalı yüzükleri,makası felan,gele gele boş kutu gelmedi mi salona..Leen evde kaldım kalacam nerde yüzükler??Kendi tepsisini kendi getiren hevesli gelin oldum ya la...Fekat yüzüklerin takılma anını hiç hatırlamıom,o salondaki ossbeş kişiyi  kaç kere öptük onu zati hiç  bilmiyom,bi benim adamı öpmedim o şuursuzlukla..
İşte bööle maystırcanım,ilişki durumunu güncelledik..hee nişanlandın da noldu,hayatında bişey değişti mi diyosan,walla bi değişiklik yok hala çemkirspora devam.insan yedisinde neyse osdördünde de O..
Eheh.. darısı başına deyom,hasretlen öpüyom..gubbay...