8 Şubat 2015 Pazar

Sadece Bakıyorum.Com

İnternetten alışverişi daha çok seviyorum.Mağazada peşimde birileri dolanınca baskı altında hissediyorum,öyle çabuk karar vermek zorunda kalınca da bir kereden fazla giymeyeceğim bir sürü şey alıp eve geliyorum. Artık ben de böyle deneyip kararsız kaldığım herşeyi internetten alıyorum .Sepete atıyorum,sonra gidiyorum kahvemi içiyorum,dizimi izliyorum.tabi buarada hala karar aşamasındayım...dönüp sepetime bakıyorum hala orda duruyorlar..Peşimde dolanan kimse var mı diye bakıyorum,o da yok..Mesela geçen çok beğenip hem zamansızlıktan ve kararsızlıkta ve de fazla ilgiden bunalıp almadığım ceketi %40 indirimle aynı gün internetten aldım,bi de üstüne hediye çeki şeysi verdiler oldu mu sana indirim %50 (valla yeme de yanında yat meisterım.)
Sonra bi de ödeme aşamasında herşey net,ona taksit var mı buna en fazla kaç var gibi cevap alamayacağın sorular sormuyorsun. Şöyle diyaloglara maruz kalmıyorsun "Ay Zönkkartın posu bozuk,dün çaaardık gelmediler,ona taksit yapamıoz ama Zortkartınız varsa ona üç biz veriyoz iki de banka veriyo ,hadi iki de gönlümden koptu..."
Ayrıca şunu da keşfettim ki kargoyu bekleme heyecanı > mağazada satın alma heyecanı,meistercanım.
Hadi iyi alışverişler

Shoppingly Yours,