27 Kasım 2017 Pazartesi

Hastane Güncesi

Yine bir narkoz macerasıyla daha beraberiz meistercanım.Bu sefer ev halkı dışında ameliyathane personeli de ağzının payını aldı.Biliyosun narkoz sonrası kralı gelse tanımam,bende asabiyet yapıyo..Sağında solunda dikişlerle  yarı çıplak odaya getirildiğinde  sanki dağıtım iznine gelen asker sevinci yaşanması da çok manasız..Durun bi ayaklanayım önce sonra sevinin  ..
 “Ben ameliyat oldum 10 kg verdim” “Ay amelıyattan sonra insan zaten kilo veriyo bak ben 52 bedendim hala 52 bedenim ama gazdan o gazdan” Çohafedersin bi skim verildiği yok 5 gün oldu hala aynı kilodayım hala sıfır bedene inemedim düşünebilyooğğmusuuun...Doktorun çıkardığı 5 gramlık taşı saymazsak henüz bişey eksilmedi gramaj olarak.
Sadede gelelim  “ee ne yiyoruz doktor?”
“Süpriiiz bugün  de yemek su yok, fekat yarın sabah normal kahvaltını edebilirsin..” 
Neöy kompostoda mı yok??Hep veriyodunuz?Kırbaçlasaydın bi de aq..Ağşamdan beri aç susuzum  saat aksamustu 5 olmuş .!!wat dı fak ar yu duing daktır???
Bi de hala gülüyon cık cık cık..Neyse  sabahki mükellef  kahvaltıya kadar uyuyayım bari..
Çıkın ulan odadan!


lokasyon: Annemgiller