2 Aralık 2014 Salı

Beyaz Giyme Söz Olur

Hay biçııız!
Naber beybiliboyz ve de girlzzz? Uzun aradan sonra böyle yavşak bi girizgah yapayım dedim.
Yağmurda yürüme dersi almaya karar verdim meistercanım,varsa öyle bi workshop felan bilgim olsun,neyse parası vericem yürüycem.Arabadan iniyom,3 adım atıp bankaya giriyom,bi bakıyom pantolon paçaları 101 dalmaçyalı olmuş,nerdeyse sırtıma çıkacak.Kozmonot edasıyla yürür oldum sokakta.Peçeteci gibi elimde ıslak mendille geziom,ay çorabıma mı sıçradı,yok ayakkabım mı battı.Her akşam bot, paça temizleme şenliği banyoda (hayır konakta çalışanlara da izin verdim bu ara yoksa poroplem değil yaanee)
Yarın  işe giderken Neil Armstrong yürüyüşü stilini deneyerek insanlık için küçük kendim için böyük bir adım atazaam.

Öpering.

Dinleyin
http://www.youtube.com/watch?v=vZRL0nGYzJw