14 Nisan 2013 Pazar

Domuz Sıkısı Yahut Cuma Ertesi Vol. II

Atalım mı iki tek atalım mı vay vay,rakıyı da olmecaya katalım mı vay vay..Noldu Zoge yamuldun bakıyom..Duble-tek arasını şaşıp,domuz sıkısını salatalıkla götürmeye kalkarsan,başağrısı ile başlayan pazar günü kaçınılmazdır;sana müstehak...Hayır,o tekilaları kim sokuşturdu araya onu anlamadım,negzel açık hava az gıda içiyodum ben ya la...
Otokontrol manyağı bi insan olmamdan mütevellit, eve adım attığım ana kadar bi böyüüü  daha indirecek kafada kalabilip,balkonlardan aşağı kusan bi insanım ben.Ondan dost meclisinde hatırlayabildiğim ya da hatırlayamadığım hiç sarhoşluk hikayem olmadı la benim,hep başkalarının gurur dolu  hikayelerini dinledim.  (Gerçi bi off the record tekila mevzusu vardı ama neyse giremeyelim hiç..)

Kahvaltıya neden bu kadar anlam yüklüyoz acabağ millet olarak,sonuçta bi takım hayvansal gıdalardan ve arzuya göre çiğ sebzelerden meydana gelen bi öğün.Kesiyon dilimliyon tabağa koyup yiyon, üstelik bi de uykudan feragat edilerek yapılan bişi yani...Köy kahvaltısı,bilmem ne bırançı...Yeyin kalkın işte bu kadar büyütecek bişey yok. (pazar günleri kahvaltı için uyandırılmak da neyin nesi?)

Hısım akraba çok ara veriyon yazmıyon,bu iş böle olmaz diyo,lakin bu hafta Game of Thrones haftasıydı mesitercanlar.Üçüncü sezona yetişeyim,eşten dosttan geri  kalmayayım dedim,yazı işlerini erteledim..
E haydın  bunu dinleyin de gideyim..  http://www.youtube.com/watch?v=ybjpIt9oPuo

Öpermiying?Öpering...