7 Nisan 2013 Pazar

Cuma Ertesi Vol I.

Ya arkaaşım,kutunun içine koymuşsun kulaklıkları,bi tane de teşhire açmamışsın,içini açıp bakcam diorum,açamıyoruz diosun.Peki açmadan nası almaya karar verebilirim ecebağ? "Neden kutuyu açmak istiyosunuz beklentiniz nedir üründen?" Ee açalım belki kutudan tavşan filan çıkar hepimiz şaşırır,eğleniriz,hee bunu bekliom işte..Yaw kafama geçirecem bakacam,kafamı kulağımı acıtıyo mu diye,başka ne beklentim olabilir ecebağ bi kulaklıktan,üzerinde stereo diye yazıo zaten,o kadar gerizekamıyım ben teknik özellikten anlamayacam..Hem ben bu şekil satın almayı seviyom belki,almadan önce dokunmak,denemek istiyom,benim de satın alma tarzım bu olamaz mı yani? Hiç mi satış eğitimi almadınız,müşteri tipi tanımadınız oryantasyonda.

Bol avm aktiviteli geçen bi haftasonunu daha geride bırakıyoz piano piano*. (* İt. yavaş yavaş) İtalyanca demişken,mutfağı da grameri gibi candır dedik,ismine aldanıp şu mekana bi de biz gidek dedik.
Fekat ne risotto görebildik menüde ne garlic bread; ançüez ve kavurmayı da pizza ile alakalandıramadığımızdan, bildiğin Türk işi sucuklu pizzaya talim ettik anamgille.Pizza dediğime bakma, Aspava'nın sucuklu pidesinden halliceydi;yani mis gibin Tomiros varken daha da gitmem meistercanım.

Benim adam beni bir diziye taktı ki sorma..Game of Thrones yüzünden evlerden çıkamaz olacam bak gör,zati bu da "aman diziye filan sarsın da artık yakamdan düşsün" diyerekten gazladı 2 sezon dvdsini birden zahir..Şu lökasyon olarak evden bildiriyom meistercanlar,1. sezon beni bekler...

Öpereyşın