19 Mayıs 2013 Pazar

İnkıbaz

Altı üstü bi tencere yıka dedik..Şööle bi baktı ve çaresizce; "Bön höyötömdö yökömödöm kö"  dedi..Atomu parçala demedik la.Deterjanı  süngere dökücen sıcak suyun altında evire çevire yıkayacan,bunun neyini bilecen.Akışına bırakıcan suyu da olayı da..Walla yarın bigün evlenince buna evi teslim edip de eğitime felan gidecek olsam demek mutfakta major yükseklikte sıradağlar dikecek..Yok yok walla  anasına yollarım bunu orda yesin içsin,allamaafaza yüssekseniki parça yemek takımını bozmanın hiç alemi yok.
Yazık la zati kahveden makarnadan gayrı bişi yapamıom adama,işte böle temizlik bulaşıkla kurtarıyoz domezliği aylardır,bırak da tadını çıkarayım şu egonun dedim kendi kendime kalktım yıkadım..

Günlerdir  yazmıyomuşum la,bak benim adam da olmasa bana malzeme çıkmayacak..Walla yazacak konu bulamıyom ki yazayım...E anamgil artık evle ilgili bişi yazma dedi ordan da kısırlaştırılmaya çalışıyom..Şimdi benim ki de bunu okuyunca,bilogda  bile bana çemkirmişsin diyecek,eldeki son malzemeden de olacaz..
Anlayacağın konu yok meistercanım ,kabızım..

Laksatif günler geceler..