22 Mayıs 2013 Çarşamba

Kim Zilyoner Olmak İster?


E sonunda ben de katılmaya karar verdim mesitercanım.Girdim formu doldurdum...E zati biliyon alışkınız yarışma olaylarına..Seneler evvel geceyarısı tekrarları sayesinde Fox tivide epey bi görüktüydüm..
Kendinizi tanımlayan 6 sıfat yazınız demişler,yazdık...Pözitiğf,öeğlenceliiğ,helecanlı,coşkulu,goygoycu,etc...(ingilisçe bilmeyenler için tercümesini de yazayım etc,vesaire vesaire demek oliiy) Hee bakışlarımla kaşık  bükebiliyorum demişmiydim?
Büyük ödül kazanırsan napcakmışım? Napcam faiziyle geçinicem bi ömür,bildiğin emekli stayla yani..Her ay o bankadan bu bankaya kucağımda taşıycam,en çok faizi kim verirse ona götürcem,kaprisin biri bin para olcam..Neöö bütün bankalar yüzde re re rö verioo,siz çoh az veriyonuz,bütün paramı çekcem,bağa genel müdürü bağlayın,o da olmadı genel kurmayı bağlayın..Böle böle bütün bankacıları bezdircem..
Gerçi henüz  davet edilmedim ama çoh umutluyum,en yakın zamanda aranmayı bekliyom.Neden ben de bir John Carpenter olmayayım,deel mi?
May the luck be with me..

Billionairly yours