27 Aralık 2013 Cuma

Grand Opening

Başlığı görünce bişi bekliyo zandın deymi maystırcanım..walla gördüğün gibi bi değişiklik yok geyikler,boynuzlar  felan hep aynı .tasarım yapcak vakit mi var la..böyle gider bi kaç ay daha,bilemiyorum Altan...
Son bi uğrayayım dedim yıl bitmeden..geçen hafta bi kapanış yapar gibi oldum ama el alışkanlığı işte,istatistiklere bakarkene yazasım geldi yine..
Tadilat dolayısıyla kapanış kararıma binaenaleyh validem daha öztürkçe yazılar beklediğini ifade buyurdu fekat bu arzusunu yerine getiremeyeceğim hususundaki teessürlerimi  zat-ı şahanlerine tebliğ ettim (ööaaah..bitti mi cümle?)  Malzeme bu hacı napcan,okuyacan...

Eş dosttan gördük duyduk ki alantronik tribüşon trendy olmuş..aman ben de geri kalmayayım diyerekten hemen verdim gecenin onikisinde siparişi..2014'te yeni mottom "mantara son!"  meistercanım..Bundan böyle mantarı kırıldıydı,parçalandıydı,şişeye kadehe saçıldıydı yohartık.oda sıcaklıgından tut şişe sıcaklığına kadar hepsini ölçüyo hınzır..tek şarjla nerdeyse otuz şişe açabiltesi felan varmış.
Adama dedim eve şahane bi alet aldım bil bakalım ne dedim..zati bilemedi de,bi de üstüne bokladı.Bi menemen yapma makinası,bi elektronik yumurta soyucu yokmuymuş?Yokmuş..E onu da sen yapıver..Çakmakla bira açıp içen adama ne soruyon ki zaten...bilemiyorum Altan...
Bu haftayı kız kıza kutlamayla bitiridik canımslar..iyi de oldu,güzel de oldu...Özlemişik...

(not: bışbıkınımız bugün ziyarete gelmiş,cnm ya..görüşemedik..)