1 Aralık 2013 Pazar

Jurnal I

Zaman çılgınca geçiyor meistercanım,bak bi ay olmuş tek kelam yazmamışım..eş dost sevgili iki satır bekler olmuş..Ee nası gidiyo hayat hacıt,neler yaptın ben yokken?Walla beni sorarsan,bilion işi gücü değiştirdik,mutlinasyonele geçiş yaptık (çok iyi de oldu,çok güzel de iyi oldu) Rahat mı battı diyen de oldu,çok iyi yapmışsın hayırlı olsun diyen de..bakalım görüciiiz zamanla..şimdilik alles gut..

Benim adam iyice emekliye bağladı işi; "Açım,kalk bırança gidek" diom,"dur en güzel yerindeyim bi yarım saat daha uyuyiim" dio..iki saat daa uyusan zati ağşam yemee yicez,ne kaavaltısı..Garfield oldu çıktı,ver yatağını yemini suyunu ,evden dışarı adım atmasın..İlk günler eve sokamıyodum bunu la,walla nerde,ne ediyo deyu,kovalamaktan fenalık geldiydi..Ağşamınan bırakıyodu iş çıkışı eve,sonra bi sosyalleşme bi sosyalleşme...yok arkaaşlarla kahve içiyoz,yok iki bira içip kalkcaz,yok bilmem kimler toplanmış bi çay içeyim uğrayıp vs...bitmez olduydu gezentiliği..Şimdi yalvar yakar çıkar oldu sokakalara..

Aralık ayı  geldi bak,koca yıl bitiyo..hayat çabuk geçiyo geyiği de yapayım yeri gelmişken..Ee yılbaşında ne ediyon hacı?Walla hergün ayrı bi program yapıp vazgeçiyoz ama bu yıl da evde oturup,meyve soymak var kaderde anlaşılan...

Havalar soğudu,sıkı giyinin,öpering...