14 Ocak 2013 Pazartesi

Bişiler Yazdım

Bildiğin gezenti olmuşum la ben..Annem yıllardır  "çok gezen tavuk ayağında pislik getirir " atasözü ile büyüttü beni ama görüldüğü üzere  ossiki senedir iyi kötü bişi getiremedim bile..
Neyse dizimi kırıp oturayım bu ağşam  da iki satır bişey yazayım bari dedim..Dizimi demişken iki haftadır  Kuzey-Güney bile yazamıom hacı,proğğğramım yoğun bilion mu,internetten izleyince esprisi olmuo tabi,möhim olan sıcağı sıcağına yazıp yayınlamak...
Yazmasak da okuyanımız çohmuş la;istatistikler yalan söylemez..Bkz. ana sayfa (akıllı sayaç taktırdık o kadar) ... USA ve Rusya açık ara önde gidio la,hanginiz okuyosanız linkime sağlık meistercanlarım,
beni sizler var ettiniz demek isterdim ama henüz eş dost yakın çevre dışında bi selebriti durumum mevcut deel.Tabi önümüzdeki yıllarda bi kitap da ben  basarsam  "Thanks to" neyim yaparım size "benim güzel ama yalnız okuyucum" diye..

İşte böle funk partiler,fasıllar,canlı performanslar derken bi haftayı da alkölle katık ettik .Bu da bana nerden baksan 3 gün yeter hacı..Önümüzdeki eventlere bakıcaz.

Parti sizinle olsun..
Öpering.