21 Ocak 2013 Pazartesi

Uçakta da Hayatta da Rötarı Sevmem

Nabıyonuz la naystır maystırcanlar?Özlediniz mi beni?Walla hergece açıom blogu,bakıom bakıom yazasım gelmiyo,kapıyom.Ben de istatistikleri check edip egomu şişiriom işte hacı;selebriti zor zenaat. (şaka lan şaka, eş dost exden başka okuyanım yoh allah seni inandırsın)

Sürat felakettir meistercanlar..Bazen bu hızım ben bile yoruyo bilionuz mu? Sabah 8.15 uyan,duşa gir çık,saç baş,giyin,makyaj; oldu saat 8.40...hadi bi kontinental birekfıst patlat;oldu mu  8.50?...bi hengame evden çıkış, işe varış  8.55 - 9.00. Hergün bööle bu hacı,bi gün de 8 de kalkayım da geniş geniş işime gideyim yok...Telaşı seviom zaar..Yavaş olan hiçbişeye tahammülüm yohtir...hele de insanın yavaşına hiç tahammül edemiom..Öyle uyuz uyuz yemek yiyen,yürüyen,iş yapan vs. bana göre katli vacip bi kişidir.

Eskiden de böyleydim  la ben, trafikte dur kalktan sıkılır minibüsten iner param varsa taksiye yoksa metroya binerdim okurkene..insan onyedisinde neyse ossikisinde de o oluyo demek...
Gerek yemek yirken olsun gerek alköl alırkene olsun arkamdan  atlı kovalıyo sanırsın.Masa daha iki  yudum almış ama ohoo Zöge ikinci kadehi doldurmakla meşgul..Hiç öle "Sabrın sonu selamettir" , "Su akar yatağını bulur" gibi özlü sözler  de giremedi bu yüzden benim kitabıma la.. (bizde böyle hacı, öyle akışına bırakmak,gelişine vurmak yok yani)

Sabırsızlıktan havaalanı wcsinde sigara içmiş bi insanım la ben,sen ne annatıon...walla bi keresinde  Bodrum uçağı 3 saat rötar yaptıydı da ,zor attıydım kendimi Gate tuvaletine,artık gözüm nası döndüyse...bi de çıkıp yüzsüz yüzsüz "burda  sigara içmişlerr yeaa ne biçin de kokuyooo"  yaptıydım.
Zati zeytinyağıyla özdeş yapım meşhurdur ,bilen bilir.

Diyeceğim o ki  "sabırlı olmak erdemdir hededir hödödür" ayağına her boku zamana bırakma hacı..sonra bokum gibi kalırsın öle bah,neticede hayat akıyore diyoring ve  hepinizi öpüyoring.

Rötarsız günler geceler,