5 Ocak 2013 Cumartesi

Saturday Night Fever Gibisinden

Hacı babamgille oturup iki duble rakı içeceğidik,mundar oldu getti masa la..Sen kalk beşyüz çeşit meze al gel,evdeki rakı 2009 yapımı burgaz yeşil üzüm çıksın.70 lik rakının üzerinde 19.90 YTL fiyat etıketı cıktı la..markete gitsen 50 teleden aşşaa alamazsın günümüz koşullarında yani..hadi bırak ondokuzu,yetele yazıo aga,ötesi var mı? Ev ev değil Etnografya müzesi..Neyseki müzede acılmamıs bı şarabımız varmış da son anda peynirle pastırmayı kurtardık çohşükür...hayır madem Zögeynen iki duble içelim demişin bütün iyi niyetinle,bu kadar meze alacağına bari bi 20lik yepisyeni bi rakı alaydın la,burgaz nedir?

Önümüzdeki hafta sosyalleşmede tavan yapılacak gibi görüküo mesitercanlar.Musiki gecesi mi dersin,90'lar parti mi dersin artık ne ortam varsa akılacak hacı.Sonuçta musikişinas bi insanım,gerek türk musikisi olsun gerek pop müzük olsun sevioz hepsini..

Yeni yıla yeni saçla girelim deyu saçları kazıttım hacı,yanlar bildiin "Mönchengladbach'tan yurda kesin dönüş yaptık" diyor..ama sanki önceki blogumda bundan bahsetmiştim diye hatırlıom ben yaa..Loopa mı giriom ben ya la...yazacak bişi mi bulamıoom artık yoğusa...Lakin insan kendini tekrar etmemeli hacı,yoksa hep başladığın yere dönersin,göt gibi olursun sonunda bah..Sen sen ol kendini tekrarlama...

Böyleyken böyle mesitercanlar.19  yetalelik  cumartesi gecesi ateşi de daha  alevlenmeden ailecek söndürüldü anlayacağın..artık acısı çarşambaya çıkar (gibi geliyor bana yoksa şüphen mi var)

Yours Sinsırli