1 Ocak 2013 Salı

İkİBinOnÜç

Yılbaşı bayramı da geçti gitti hacı,yedik içtik,kutladık,hediyeleştik.(çok iyi de oldu çok da güzel de iyi oldu)
1 Ocakları hiç sevmiom la;salı ama salı gibi değil,pazar gibi ama pazar değil,böle manasız bigün anlıycağın..cumartesiyi yaşayamadan pazar gününe geçmişiz gibi oldu..(foton kuşağından olmasın la bu,hani zaman hızlı akcak felan diyollağdı)

Walla  2013 için hiç yeni kararlar almadım hacı..Şahsen benim için herşey aynı tas aynı hamam olacak.Yine haftada 3 gün deyip 1 gün spora gidilecek,yine acil olmayan ve önemsiz işler olabildiğince ertelenecek hatta mümkünse şanslı birinin üstüne yıkılacak,yine karbonhidratlarla proteinler aynı anda tüketilecek..

İkibinonüçe   (yoğun istek üzerine) yeni saçla girelim dedik,gittik az biraz kazıttık.Kafam güzelleşti anlayacağın,e içi zaten ezelden güzeldi bilion...Anamgil yine beğenmedi tabi,telefonda eve gelme felan gibi bişiler dedi ama tam olarak duyamadım orasını.Bunlar gençkene de beğenmezdi beni..Babam yırtık kot giyiyom diye yanında gezdirmiodu  beni taa ortaokuldayken,yolda yürürken tanımıyomuş gibi davranıodu la..Hele saçları ilk platine vurdurduğumda 3 sene çalıştığım bankaya gelmedi..Napsın onlar da haklı,karı-koca yıllardır hanım hanımcık bi evlat hasreti çekiyolar sayemde..

İşte bööle bi yıl geçti gitti hacı...yaşlanıoz walla görüon...neyse bu yılın ilk blogunu da yazdık,elime zağlık.Ahan da bi şarkı göndertiom size,dinleyin la..(klibi çoh etkileyici şahsen) http://www.youtube.com/watch?v=vZYbEL06lEU
İyakşanlar.