11 Şubat 2013 Pazartesi

Bazıları Çirkef Sever

Birtakım eş dost beni  FBI'da çalışıyom sanıyo zahir.Kimlik bilgimi versem bağa banka kartı çıkarırmısın? (Hele sen bi ver,nüfusuma bile geçiririm ruhun duymaz ) Eöm peki bankaya gelmem gerekicek mi? (Yok sen zahmet etme,ben eve makina aldım,ağşam eşe dosta kart basıyom)  Züpermarket mi la bu?1 lira verip de hemen  alcan mı zandın? Heralde  o popoyu bi kaldırıp gelecen,o kutucuklar dolacak,o  imza atılacak aga..henüz göz taraması filan yapamıyoz yani;bizim sektör daha oralara  gelemedi biliyon.
                                                                            
Anamgil haftasonu evi emanet edip gidemedi şöyle gönül ferahlığıyla.Fırının doğalgazı kapandı,balkonlar kitlendi,petekler makul sıcaklık seviyesine getirilmeden önce suyu alındı...
Güvenlik önlemlerinden sonra talimatlara geçildi; "Ocağı açık unutma,ütüyü fişte bırakma,kettleda su kaynatırken suyun içinde olduğundan emin ol,mısır patlatma hazır al (ev yağ kokuyo)" Cumartesi evde mısır patlatıp film izlicem sandı zahir cık cık cık...Akabinde laf sokuşturmalar tabi; "E hadi biz gidiyoruz gözün aydın...Gece 1'de filan gelirsin artık eve sen de ..." ve benzeri.
                                                                     
50 plus ile aynı evde yaşamak zor zenaat hacı..Ne kolestrolu bitio ne trigliseridi...Şimdi şokolatlı bi pudding olaydı diye geçiriyorum içimden,açıyorum buzdolabını,lakin ne görüyorum? : Brokoli,kuru kayısı,light süt ...etc. Bi pms bile yaşatmıyonuz la ağız tadıyla şu evde! Hayır normal bi Türk ailesi değilmiyiz ecebağ?Neden bi baklava olsun,bi tahin pekmez olsun,geleneksel bi lezzet barındıramıyoruz mutfaamızda..Ayrıca ne olacağğ benim bu hallerim?

Gitmeden şunu da dinleyin bari,bugun bunu seçtim; http://www.youtube.com/watch?v=eAllobvV5Y4

Macera devam ediyor...