8 Şubat 2013 Cuma

Vay Başıma Gelenler

Marketten krem alıp da yüzüne sürersen olacağı budur hacı,suratım bluğ çağına girdi 2 haftada.Soft skin filan yazo ama bildiğin hard core oldu abijim bu.Ben annamıstım zaten, böle bi karıncalanma olduydu daha ilkten sürünce (artık ıcıne salyangoz şeysi mi koydular naptılar) Ergenlik çağımı bile aknesiz geçirdim la ben..Nerdeyse menapoza gircez üç beş on seneye , olcak iş mi?

Zaten ezelden beri böyle bilinçsiz bi tüketim eğilimim vardı hacı.Ortaokulda babamın Alamanya'dan getirdiği saç kremini haftalarca şampuan niyetine kullandım ben..o zamanlar daha Hoch Doyç da  bilmioz tabi,dıyeceım o  kı yağlı kafayla gezdim la haftalarca..E bizim  kafaya daha  oriyal değmemiş o yıllarda,saç kreminin ne işe yaradığından bihaberiz.."Negzel la köpürmeyen şampuan çıkarmışlar Evropa'da" deyu gezinioz ortada..

.......

Eve geldim.Annem isyanlarda ; "Senin bu  rahatlığından,artık senin yerine ben utanıyorum" 
Cevap: "Bak bunu da benim  yapmama gerek kalmamış,sen benım yerıme utanmışın"
Sebep : Sabah  yatağımın üstünü  doncu tezgahı gibi bırakıp işe gitmem.(bir Zogemeister classical)
Tabi akabinde akşam gelip bi tencere yaprak sarma görünce minnettarlığımı annemi öperek dile getirmem pek samimi bulunmadı (öyle yapış yapış bi ilişkimiz olmadığından kadın da haklı,yadırgadı bi yerde,ama neticede  yaprak sarma rulezzz)
Sonuç: Beni çıkarcı  bulduğunu dile getirdi. (Walla yalan..Kaç gündür götümü gezdiriom,bu ağşam da eve vakitlice geldim diye biras şirinlik yapalım dedik la,tamamen iyi niyetliydim halbusine...)

Ya işte bugün de bunnar bunnar .meistercanlar..hergün aynı şeyleri annatıp duruyom zaten,bıkmadınız mı la okumaktan hala? (Bıkmadık dediğinizi duyar gibiyim,evet.)
O zaman şöyle rakılık bi şarkı öneriiim gitmeden de dinleyiveğğğ.. http://www.youtube.com/watch?v=M385aRj5GJ8

Öpereyşın Dinayd (grip olabilerem,öpmeyim ,allamaafaza)