6 Şubat 2013 Çarşamba

Olaylar Olaylar...

Uuu beybi..özlediniz mi  la beni?Bi kaç gün  inzivaya çekildim ki; bir gece ansızın geri döneyim de  "way efsane geri döndü" filan  desinler,bölece azcık götüm filan kalksın,ne bileym biyerlerim okşansın filan dedim...Lakin  dönüşüm kadar gidişim de pek muhteşem olmamış ki kimse  "lan Zöge where the fuckin' hell r u?" demedi...vay bana vaylar bana...

Bu hafta becerıksızlıgım kettle'a ekstra su koymayı unutmak suretiyle,mutfağı Fin hamamına çevirmem sayesinde tescillenmiştir, "daha da elimi elektrikli ev aletlerine sürmem"  derken fişe takılı unuttuğum  ütü ile de mevzuyu taçlandırayım dedim. Neyse ki sigorta tüm zararı karşıladı şaka la şaka..emniyet dalgası mı ne varmış,kendi kendine ısınıp soğumuş öle fişe takılı bırakınca..
Bazen insanlar da öle oluyo hacı,fişini çekmedikçe bi ısınıo bi soğuyo,en iyisi işin bitince çekicen fişi,yoğsa boşuna sarfiyat,öyle deel mi?
Neyse ne dioduk?İşte bunlar bu yüzden bana iş miş yaptırmıo la evde,bakma sen anamın "kazık kadar oldu  elini bişeye sürmüyo"  dediğine;böylelikle daha güvenli bi yaşam sürebiliyoz evde.Sittin senedir  hatasız kullanabildiğim tek şey fön makinası yani anlayacağın..

Çoh bilmiş ateş grubu burcundan bi arkaaş fontumu beğenmiyomuş,hayır seni kim beğensin?   Bağa balık tutmayı deeel balık yutmayı öğret o zaman.. Bi el atıver şu tasarım işlerine dey mi? (Oken dinibi lio) Ben daha pcdeki windows şeysini  bile "işte en son çıkan varya ondan" diye tarif eden bi insanım halihazırda,ne fontu ,ne kontu,ne düşesi ? (Balık dedım de hamsiyle rakı da şahane oluyomuş  la,ossüç sene sonra öğrendik ya...)

Şu an coh baskı altındayım,uykusuzluktan geberen bi arkaaş yayınla da okuyup zıbarak diyo..Yapcak bişey yok,emir büyük yerden...

Haydın maydın..yakşanlar..