26 Şubat 2013 Salı

Benim Adım Cemil!

Yediğini içtiğini bizim kadar dillere dolayan başka millet yok hacı. Hele konu alkolse bildiğin gurur timsali la herkes; "Olm ağşam bi büyüğü devirdik yine.." (çok sakarsın bebeğim dikkat et ama aferin bak erkeklik mertebesine ulaşmışsın..ya ya ya şa şa şa ) 
Evropa'da böyle bi mertebe yok tabi hacı,bi Germen olsun efendime söyliim bi Flaman olsun;sonradan görmemişler tabi birayı,şarabı..Bi kere evharistiyası var la adamın;şarabı bile 2000 küsur yıldır kutsal sayılıyo,sen de iki ossbeşlik içtin deyu zabahtan ağşama anlatıyon.

Bu tüketilen alkolün bir de ergen sporu olarak  sosyal medyaya duyurulması fantezisi var ki,o da içler acısı bi durum tabi...Kıçındaki kıllara aklar düşmüş,kolestrol neyim tavan yapmış hala "biz içtik mi böyle içeriz nasınısatiiim" kafası...Ondan sonra gelsin karaciğer yağlanması  gitsin damar tıkanıklığı.

Walla bu işler böyle hacı herşeyi tadında bırakacan ben sana söyliyim,yoksa öyle kardiyak mardiyak tak! diye gidersin allamaafaza...(ne diyor bu Sevim,benim adım Cemil...!)
Noldu la içiniz mi karardı birden?Dost acı söyler meistercanlar,öyle hala  yirmili yaşlarda gibin dağıtmayacan kendini,hayat kısa , yani demem o ki  "la vie est brève".

Jagerly Yours,