5 Mart 2013 Salı

Tanorexia Olcam Galiba Hergün

Benim adam buara iyice  kendini şaşırdı..Bi solaryuma gircez dedik diye kıyametler koptu ;ne dansözlüğüm kaldı ne varoşluğum..2 günde Kibariye olcak halimiz yoktu ya la,eccük pembeleşek dedik..Yok solaryuma dansözler giriyomuş,yok kışın ortasında bronzluk da neyin nesiymiş..Yea 2 gün sonra  düğüne gitcez dedik,peynir gibin gitmeyelim dedik,dinletemedik..
He annadık doğal hatun sevion filan da,bu kafadaki oriyali napcaz peki hacı?Çakma sarışını yedin aylarca İsveçli diye diye...(ben küçükken sarışınmışım)

He bak zamanında internetten bi hevesle eve de aldıydım ben bundan la,sonra gel gör ki koliden çıka çıka gece lambası gibi bişi çıktı.Aleti bi görsen evlere şenlik.4 tane florasanla nereni bronzlaştırcağını şaşırırsın;üç beş önümü arkamı dönüp deneyeyim dedim ama yok,homojenlik sıfır..Dedim bari yılbaşında filan eşe dosta evde ultraviyole efekt yaparık.

Hacı bi kere bu sağlık için faideli bi mevzu.Endorfin salgılatmasından tut da,romatizma tedavisine kadar bi sürü şeysi var yani..E zati bilion kuyruk sokumunu da çatlattık sınovbord aşkına..Ortopedik açıdan travma geçirmiş bi insanım ben sonuçta ,gelmen üstüme..

Yours Tanningly ,

(Dinlensin http://www.youtube.com/watch?v=VsevYF7LZ6I )