17 Mart 2013 Pazar

Kızgın Ütü Yoktur Polyester Kumaş Vardır

Ev işlerinde bir dünya markasıyım,evet..Buharlı ütüye su koyup buharını kullanmayı beceremeyen ben ,zilyonluk elbisede 1.75 saniyede hatırı sayılır bi delik açmayı becerebildim.Daha ütü dokanmadı bile elbiseye la,hüüp dedi aldı kumaşı göz göre göre,bildiğin kara delik açtım tekstilde.Hayır elbiseye mi yanayım,o ütünün tabanı nası temizlenecek ona mı yanayım,küllüm zarar...

Küçük ev aletlerini etkin kullanma kursu filan yok mu la?Şööle sertifikalı filan bişey olsun da gideyim yazılayım.Yarın bigün adamın gömlekleri teeşörtleri telef olacak ona yanıyom.Bunun çenesinden de kurtulamam sonra.Zati zor beğeniyo her işi;yok kahvenin suyu çok oldular,yok çayıma şeker tek şeker koymuşsunlar...Aman tek derdim bu olsun hacı,çohşükür ilişkide henüz beveragedan öteye geçemedik de mutfakta aşçı olamayacağımın  farkına varamadı bu hala.İnceden de beni mi yiyo kendini mi avutuyo annamadım,arada bi laflar ediyo "yok elim sihirliymiş de, aslında istesem çohgzel yemek yaparmışım da". Ne sihiri la,sindirellamıyım ben? Neyse ses etmiyom ben buna tabi ,öyle fest futla,granül kahveyle götürüyom işi aylardır,napcan.

Hadi ben size şöle eğlenceli bi şarkı  öneriyim de gideyim o zaman,daha ütü yapcam.(şaka nan şaka)Buyrun burdan;   http://www.youtube.com/watch?v=VwGGZTZ-3pM

Yours Domestically,