22 Mart 2013 Cuma

Maseratim Yok Asabiyim Ben

Sevdiği birini kırdığında elli tane modele giriyo insan kendini affettirmek için di mi la? “Yok ben öyle demek istemedim yok içimden gelerek demedim,yok bok yok sıç” Bunları yapana kadar azcık düşün de konuş di mi la?..İşte ben öyle "iki düşün bi konuş" erdemine sahip olamadım şu hayatta.Düşünmeden konuştum, kustum,sıçtım,akabinde,hee çohgzel oldu elime sağlık şimdi bunu nası sıvayayım diye dövündüm durdum.Kişisel gelişimde guruluk mertebesine erieşecek kadar eğitim aldık fekat anger managementi öğrenemedik işte.
Öfke kontrolü de bi sanatmış hacı,ben bu sanatı icra edemiyom bunu anladım,insan yedisinde neyse ossüçünde de o oluyo işte.

Aman tek kusurum da bu olsun ne yapayım..kendimi başkasının yerine koyamamış olayım,onun duygularını da anlayamamış olayım,öküz olayım, sanki beni kim anlıyo ki la bu hayatta..Ahan da böyle mahallenin delisi gibi yazıp duruyom aylardır bah burda..Bi gün de biriniz çıkıp dediniz mi bunun ne derdi var diye..

Neyse sen bağa bakma hacı,öyle yine atarlandım kendi kendime..haftasonu da geldi bi Cumartesi gecesi ateşi yakarım bütün sinir şıtres kül olur gider..

Haydin iyi haftasonları.