24 Ekim 2012 Çarşamba

AnnemgiL @ Gönderdi

Kurbaaneyy kurbaaney tey..tey..tey…Koca yaz sezonu sadece bi hafta tatil yapınca kafa gitti tabi bende 6 gün tatili görüce naapcan.Bütün bayramı Yalova’da ananemgillerde geçireceğimizden salon sporlarından uzak kalcam malum (buaralar da spora taktım kafayı ne olacaksam) bu sebeple kendime sahil yürüyüşü yazdım her sabah.Gerçi her zamanki gibi ,gaza gelerek başladığım işleri layıkıyla bitiremediğimden muhtemelen bunu da bayramın 1. gününden sonra unutcam ,neyse…
Bu bayram da pek bi değişiklik yok gelenek göreneklerimizde, işte; el öpmeler, bayram ziyaretleri,kapıda şeker dağıtmalar falan filan,…Ama tabi ben bütün bi bayram evde pijamayla gezen bi insan olduğumdan, yine her kapı çalındığında konu komşuya Medine fukarası gibi görükmeyeyim diyerekten koşa koşa oturma odasına kaçacam kesin.
Hava da yağışlı olcak diollaağ, en iyisi alırım biletimi mısır patlaaamı giderim Paranormal Activity 4 ü izlerim yarın yaafu..Akabinde sahilde bir bira şenliği farz elbet..
...O zaman elinizi çabuk tutun kurbanlık koyununuzu şimdiden alın,sonra bayram sabahı “bana da koyun bana da koyun” diye ortalarda gezinmeyin.
Sinsırlii yoors,