20 Ekim 2012 Cumartesi

Pres Nayn For İngİLİş

Bankacıysan ve ilk kez girdiğin bi ortamda ne iş yaptığın öğrenildiyse, sıçtığının resmidir.Mutlaka o ortamda kredi kartını insan gibi kullanmayı beceremeyip,patlamış ama "Yoldan geçen adama bile kredi kartı veriyonuz" "Yok ben ödedim ama bana bilmem şu kadar borç çıkardınız" gibisinden, nezdinizde bütün sektörü boklamaya çalışan tipler olur.
Ee sen bunu kullanmayı bilmiyosan bizim günahımız ne?Üzerinde son ödeme tarihi diye bişey var,demek ki ödememişin sen bunu,bu belli.Bi de laf olsun diye sorulan "faizler ne durumda?" sorusu vardır ki az önce verdiğim örnekle ölümüne yarışır. Madem o kadar hevesliydin kredi mredi almaya,memlekette kilometrekareye 5 tane banka şubesi düşerken,o saate kadar bi beni mi bulabildin soracak?
Cık cık cık hep ver hep ver...Bir gün de biriniz "Zögecim benim kenarda köşede nerden baksan bi onyüzbinmilyon yetalem var,madem öyle,getireyim de yatırayım bari sana" diyin la...

Diyeceğim o ki ;bankacılık zor zenaat kardeş,herkes senden bişey bekliyo hele ki bi yaptığın işi zikretmeye gör ortamlarda. Zaten haftaosonu tıkıldık kaldık eve,ay sonu da gelmiş [benim için her ayın 10'undan sonra ay sonu gelmiş oluyo :)] maaşı da yemişiz zaten 2 çift ayakkabıyla,adamın asabını bozmayın ülen.
Hadi dağılın.Öptüm.