26 Ekim 2012 Cuma

Burası Meğersem Floridaymış

Hacı bünye tatili ret ediyo işte yine uyandık zabaan sekizlerinde.Madem uyandık,sağlam kafa ve vücut sahibesi olabilmek adına şu sahile kurdukları spor aletlerini bi deneyeyim dedim.
Gittim baktım ama para vermeyince hiç zevkli olmuyomuş öyle beleş zpor yapmak.Ben de 50 plus abilerle tempolu yürüyüşe verdim kendimi.(Buarada yüzüme yapışan sineklerden kafamda bi jungle oluştu sanırım.)

Sahil boyunca palmiyeler felan bi an Florida sahillerindeymişiz fantezisi yaptım kafamda ama baktım bikinili şortlu koşan hatunlar yerine aşortmanlı götlü göbekli amcalar yengeler var,kafa kaçtı o an,ama nerden baksan bi 6. km filan yürüdüm yani..

Ziyagil yalısında yaşamadığımızdan eve geldiğimde kimse taze sıkılmış portakal suyuyla karşılamadı beni,tabiyatıyla büyük hayal kırıklığı oldu bağaa bu.Bari bi kahvaltı hazırlayaydınız beaa.. (kapı çaldı demin, konşugil et getirmiş.Olm zenginiz biz zaten,nie et getiriyonuz, "difriz" ağzına kadar bezelye dolmuş,yer mi var?)

Heh elektrik süpürgesi de çalıştı sabah sabah,bak asabım bozoldooo...walla evlere sığamam,kaçıom kahvaltı yapmaya .Sağlık mağlık esenlik..öptüm.