31 Ekim 2012 Çarşamba

Guzeynen Küney

İşte bayram tatilinin de araya girmesiyle iyice kursağımızda kalan Cemre'nin gerdek gecesinin akıbeti bu gece belli olacak inşallah..(Olm ne gecesi la öğlenin ikisinde otele mi kapanılır,bismillah..)
Naylon Barış  sanki ilk kez milli olacakmış gibi ağzından salyaları akıttı da akıttı arkadaş,midemiz kalktı izlerken ailecek.
(Yalnız anlamadım Cemre niye müsamere elbisesi giymiş ki gelinlik giyeydi iyidi,şiir mı okuyacaktı ecebaağ nikah öncesi ? ) Bu gerdek böyle geçmez diyerekten ossbeş şişe şarap içti zaten öğlenden beri.Garanti "başım ağriöö yatıom ben" ayağı yapcak ilk geceden ben sööliim. (Zenginlerde imam nikahı var mı la,hiç görmüyoz? )

"Sööğni kimlerr alduoo kimleear öpüyööooğrr seanniiii" Gittikçe Feriha'ya bağladı arkadaş senaryo..Kuzey de üç kulvuallah bi elham okuyayım da içim ferahlasın diyerekten attı kendini mezarlıklara; yengem stayl Bihter'den feyzalmış zaar.
Kamera mezarlıktaki ayaklara zoom yapınca bizim Kuzey sanrı görmeye başladı ahan da Tabe lan Ali geliyo dedim ama yine komiser çıktı kareden.Zaten adam süpürge gibi çat burda çat kapı arkasında,her delikten çıkıyo bi huzur vermedi bizim oğlana.

Sinsiler sinsisi Zeynep karısı gül gibin holding veliahtının yemek teklifine önce bi burun kıvırdı " bön burdo durup foyons dösönü çizcööğm...." yaptı ama sonradan balo felan deyince topukları kıçına vura vura gitti haspam.

.....

Olm bi çay koyayım da geleyim dedim neler kaçırdım...Cemre knock-out olmamış la,helal olsun...dedim ben ama o kadar şarabı boşuna içmedi zaar (hadi ilk geceden yırttın da bunun ikisi üçü var)

Banu the görümcegil de günün gastelerini getirmiş kahvaltıdan önce,aferin.Hazır gelmişken de "bütün gün villada holdingte ezikleri oyunuyom,zaten kocam da artık bana dokanmıyo bari size çemkireyim" demiş. (Bu evlilik ertesi gün mesai saatine kadar filan iptal olabilen bişey mi oldu la,eskiden yoktu bööle şeyler..daha neler görcez.)
Cömreğ'nin   "Sinin sirvitin için bin bı ivliliktin vızgıçıbilirimm"  teklifini son 36 bölümdür abazalıktan ölen Naylon Barış "gerdeğe girmeden affetmem gerekirse senin için evrakta sahtecilikten yatarım" diyerek refüze etti.

Geçen bölüm özel şöförlü arabaynan mahalleyi basan yanaşma kayınvalide "madem boşanmak istiyon, sen artık benim muhattabım deelsin,boş ol boş ol boş ol " diye artisliğini yaptı ama baktı ki Fırıncızade Sami Bey bu hafta geri vites yapmadı "boynuzluyo mu la bu adam beni yoğusa" diyerek dizlerini dövmeye başladı..Sana müstehak bi kere o boynuz,kocaya öyle denir mi la ?
Evinin direği gözünün bebeği o senin, taş olursun taş..

Tam da Ferhat yeraltı dünyasını bırakıp, Umum Otomobilciler Esnaf Odası'na kaydolmuş diycektim ki, yine bi Beykoz Ormanı fantezisinin içinde bulduk kendimizi.Cemre  "iyi ki dün gece kocama vermemişim bak yine bize gündoğdu " sevinciyle  "sini siviyirımm Kızey" repliğini sokuşturdu araya.. Kızım millet can pazarında sen hala neyi kovalıyon,evli barklı kadınsın artık,bırak bu işleri.

Şimdi önümüzdeki haftaya kadar beynimizi yiyecek sorumuza gelelim. Kör kurşunlara gelen Ferhat'ı vuran kimdi?
A- Çalısüpürgesi Komiser
B- Ferhat'ın kızı Deniz
C- Fırıncızade Sami Bey
D- Beykoz Şöforler odası başkanı

Benim yorumlamam bu kadar..Çok iyi de oldu çok da güzel de iyi oldu tamam mı? Hadi iyigünner.