6 Kasım 2012 Salı

Başlıksız

Bugün  organlarımı bağışladım sevgili okuyucular (litfen içimizden organ hususunda yersiz yurtsuz espriler yapmayalım) Tam avmde deli danalar gibi geziyodum ki,baktım İl sağlık müdürlüğü stant açmış, "Aa rozet mi satıyonuz,kaça bunlar?" dedim "yok organ bağışı yapanlara verioz onları dedi" görevli.Ben de ayağıma kadar gelmişken duyarlı bi insan olduğumu göstereyim dedim.Zati organ dediğin nedir,emanet hepsi.Hepimiz ölcez gitcez bigün,topraaan altında börtü böcük nasipleneceğine,insanlığa bi faydamız olsun dedim.Bir donör kolay bulunmiiiy.


Böle bağışçı kartı diye bişi veriolar, aile fertlerinden birinin adını  telefonunu yazıon  üstüne.Memure  hanım "beyin ölümü gerçekleşirse ailenizin onayını alıyoruz"  dedi ; dedim "benim beyim yok, anneme danışın en iyisi siz,o herşeyin iyisini bilir." Neyse yazdık oraya ismini cismini,telefon nümerolarını.

Kartta arzuya göre  organ seçenekleri  var tabi ,istediğini seçebilion.Memureye  "istediğimiz organdan başlayabilirmiyiz hocam" diye sordum,başlayabilirmişiz.Akabinde  kornea mornea,pankreas kalp kapakçığı,kalp gözü felan hepsini işaretledim  (Pankreasın ne işe yaradığını bağa sorsan bilmem ama kalp gözüm daima açıktır hacıııı)  Mesleğini felan bile soruyolar formda ne yapacağlarsa,la bu beyaz yakalıymış,temizdir bunun organlar gibi mi düşünüyolar ecabaağ?
 
Neyse aldık kartımızı, imzaladık ama memurenin kafa reçel oldu tabi buarada hala anlatıyo  "biz buarada il sağlık müdürlüğüden gelioz,bu kartı yanınızda bulundurmanız gerekio ölürken ... "  felan diye. "Neööy il sağlık müdürlüğü mü?Ben organ mafyası stant açmış diye geldiydim,sen ne annatıon..Rozeti boşver de benim bu 2 böbrek en son kaça olur hacı,hem takımı da bozmayalım şimdi.."
 
Yaa bööle işte dostlar bugün kü meaacaramız da..Bakalım yarınki izin günümde aktivitelerimiz neler olacak...
Haydin görüşürük.