17 Kasım 2012 Cumartesi

Ekmek Yapamıyorum O Zaman Pasta Yapayım..

Hacı bi pasta yaptım ki yeme de yanında yat çünkü yenebilitesi tartışılır levelda..bildiğin bisküvi yığını oldu la..Evde  nası olsa muz vardır diyerekten markette paraya kıyıp da  iki tane muz almayınca zengin  görüksün deyu evdeki bütün bisküvi çeşitlerini pasta yapımında kullandım..
Zaten pastayı koyacak dikdörtgen borcam da bulamadım,zamanında ucuz diye ev hediyesi olarak getirildiğinde beğenmeyip dağıtmışız hepsini demek...

Hea bak aklıma ne geldi,geçen yıl eski komşulardan biri ev hediyesi getirdiydi,sikimsonik camdan bişii,bööle meyve kasesi gibi,bildiin camdan la,bedava verseler evine sokmayacağın cinsten..Sonra arkasından epey bi dedikodu yaptıydık, 4x4 e binion ama utanmadan 10 yetaalelik ev hediyesi getirion diye ..bize zaten yaranılmaz olm.

Babam daha yemeden ahret sorularına geçti ;"bunun içinde ne var şimdi,muz koyaydın iyiydi,katları var mı?" Hee var katları,içten merdivenli dubleks ev yaptık sana güle güle otur..zaten evdeki muzları da yemişin hala katları var mı dion. Önce bi burun kıvırdı ama ben sana söyliim hacı bu pasta azami iki gün kalır buzdolabında,yarın akşama dibini sıyırırız (gibi geliyor bana yoksa şüphen mi var?)

Annem "bloglarında bizi rezil edion" dedi...(nerden çıkarıo böle şeyleri bilmem?) Ben de istemezmiyim "bugün yine balkonları yıkadım,ütüleri bitirdim,anneme hep yardım ettim " gibi domestic  şeyler yazayım ama malzeme bu hacı ne yabayım?  (sarkastik bi insanım vesselam)

Ben şimdi pastayı ev ahalisine  servis etmeye gidiom,soğumuştur artık,e allah utandırmasın...
Öperim.