13 Kasım 2012 Salı

Lüküz Hayat

İyi ki ev kadınlığı üzerine kariyer felan yapmadım hacı,öğlene kadar yat akşama kadar gez,çok sıkıcı la...Bak akşam oldu eve geldik yemekti bulaşıktı saat  sekiz bile olmadı daha... (buradan hala mesaiyi bitiremeyen  plaza arkadaşlarıma selam ederim)
Artık işe gitmek istiom hacı,walla darlandım..yok zigaram bitmiş yok evde yooort kalmamış diye giyinip kuşanıp avmlere  atıom kendimi günlerdir,ama yoorttan başka herşeyi alıp geliom,bütçem sarsıldı la 2 günde.Neyse ki yarın son tatil günüm...Olm haftaiçi  tatil yapmak hiç hoş bişi olmuyo şahsen,bööle  amaçsız  filan bişi oluon hayatta sanki...ben adrenalinsiz,şıtressiz yapamıyomuşum bunu anladım.. (işkolik mi oluyorum yareppim?)

Annemin siparişlerini almak için girdiğim tükkandaki  eleman ,beni sivil hayatta görünce fırsatı kaçırmadı  ; "Bağa da Zönkbank'tan kaaat geldi  eki eki eki "  Bu kadar güldüğüne göre komik bişi yazmış bizimkiler heralde dedim,şööle bi baktım,hesap ekstresiymiş.. (bkz. bankacı gören masum köylü)

Yarın artık  yirmi yaş dişimi çektircem,zaten ağzıma da sığmıo, böle bi baskı yapıo üstten üstten,baskıya hiç gelemem hacııııı (yaş oldu ossiki ama diş hala yirmilik negzel lan) Allahtan gömülü filan da değilmiş.Az daha zorlansa zaten kendi çıkıp gidecek  faydasız... (Oh my Lord yarına da yapcak iş çıktı bak,bi yarımgünü de dişçide geçirdim mi, ordan yine ver elini  avm)

Bu ağşam Balkan sineması kuşağı yapcam kendime,bi iki tane Emir Kusturica izleyeyim de neşeleneyim bari..
İyakşanlar..