9 Kasım 2012 Cuma

Speyşıl Wikend

Gözünüz kaldı deymii 2 gün fazla uyuduk diye.Yıllık izinden adam mı çağrılır la,insanın ha sektör diyesi geliyyy bazen..Allah Zöge kulunun sabrını sınadı diyorum bu 2 gün,zaten izinde de kafayı boşaltamadık ki hacı,onun parası noldu,bunun kredisi battı mı,sürekli bi adrenalin la...

Ööle bööle bitirdik bu haftayı hacı bankada anlıycaan..."ben sonoçta çalışan bi bağğyanım,bütün hafta çoh yoroldom cuma ağşamı iki kadeh bişi içmeaacaz mıı  yeaa"  yavşaklığımla  sürükledim kankayı mekana yine.. (ne zaman bira istesem zaten bi bahanem var) iki  ossüçlük içip 3. e sulanınca başladı bizimki "ökö tönö nöyönö yötmödööö" diye.."taam la" dedim "ben annemin evine gidiom...."

...Bi geldim masanın üstünde beyaz peynirle barbunya..dedim bu bi işaret...ozman bi kadeh de  rakı içek la dedim..annemin iyi niyetlerle haşladığı brokoliyi de yoğurtlu soslarla rakı masasına meze ettim...Her ne kadar lezzetşinas bi kişi de olsam sonuç: evde  içilen rakının tadı olmuyo bee meistercanlar...Şunu anladım ki para vermeyince hiç bişiden zevk almıomuşum la (ne gadan elit bişi oldom..Kaaatyaaa Kaattyaaaa..)

Yarın sabah yine kahvaltı organizasyonundayız meistercanlar...masada taze kepekli ekmek olacak mı,sucuklar dünden mi kalma olacak ve de çayımız sıcak gelecek mi gibi sorunsallarla gerilim dolu saatler bizi bekliiyyyy...ya heyyaaa..

Dağılalım.