24 Kasım 2012 Cumartesi

Televizyonunuzu Kapatmayı Unutmayınız

Nabıyonuz la meistercanlar..?
Uyuyamadım ya la ben burda...Bu üst kattaki  iki sevimsiz adolesan ,bu gidişle beni 3. sayfa haberi yapacak.Hayır zaten  biri ötekini gırtlaklamazsa,ikisi birden sebebim olacak bak sööliim..
Bu ne gürültü argadaşş,tahta ayakkabı mı giyiyonuz evde dolaşırken,Hollanda'nın yerlisisiniz de biz mi bilmiyoruz.Hayır siz dublekste oturuyonuz diye eziklendiğimiz felan yok da ,apartmanda ses yalıtımı skimsonik malum....
Zaten alt bahçeye attığınız izmaritlere babam takmış durumda,hepsini biriktiriyo,site toplantısında sıçtınız olm benden söölemesi...yol yakınken bi kültablası edinin kendinize.Yoksa anaaz babaaz zıgara içtiinizi öğrenince o izmaritlerin akıbetini tahmin edemioz ailecek..

Aklıma ne geldi la...Lisede zıgara içmeye başladığımda evde sakladığım paketlerin üstüne arkadaşlarımın adını yazıodum...Gööya ben içmiom da,ama işte arkaaşlar evlerine götüremio ,ben saklıom ayağaa....hayır anamgil babamgil de  çooşükür öle zalak,saf "dikkat inanabilir" türünde insanlar da olmadılar  hiç...Ne gerizekalı bişimişim la ben,kafaya bak sen..

Hacı cumartesi öğlene kadar uyurum hayallerim vardı ya la..bi de kendi kendime iş çıkardım ,zabah pankaya gidioom saat dooozda,ordan da ağşama Zıtanbul'a eğitime...yarın çohişim var anlıycaan.

Bu yukarki ergensporlar uyudu nihayetinde,bari ben de yatayım artık..yarın bizınıss bizi bekler ...
Dobriçka zıbırnava...

-Televizyonunuzu Kapatmayı Unutmayınız-