28 Ekim 2012 Pazar

Layf gooz on

Bir bayram daha geçti gitti hacı,neyse ki dün gece saatleri geri aldık da 1 saat uzadı  tatil. Öyle deme bir saat fazla uyumuş olduk,fena mı oldu? Bayram dediğin nedir ki; evde yat yat,dön dön..göt göbek büyütmekten başka bişi değil zati..

Nerde o eski bayramlar,hani eskiden el öper 2 kuruş harçlık alırdık artık o da yok bea. O değil de koca bayram bi dilim baklava yimeden geçirdik la.Ananemgil de dandik çikolata almış marketten (halbuki durumumuz iyi yani,o kristal şekerlikte yatan bi Guy Lian olabilirdi)ondan da nasiplenemedik,anlayacağın minimum kalori ile bitirdik bayramı çok şükür.Zati bilion diyetteyiz ezelden beri,isabet oldu.

Bugün eve döndük sonunda, salı günü iş güç olduğundan adaptasyon sürecini evde geçirelim dedik.Odaya bi girdim , benim gardrop ne alırsan bi milyon tezgahı gibi yine,yaw giderken ben topladıydım diye biliorum bunu.Kesin biri ben evden çıktıktan sonra gizlice girip dağıtıyo bu elbiseleri.
Neyse teeşörtleri dizip askıdakileri de renklerine göre yerleştirdim.Ama annemi memnun edemedim tabi yine,yok ayakkabılarımı yerleştirmemişim,yok çantaları ortaya atmışım.Hem bi kere o ayakkabıları çamaşır makinasına atıcaktım ben ondan kaldırmadım kutularına,çantayı da yarın spora giderken aşortmanlarımı koycam diyerekten özellikle odanın ortasına yerleştirmiştim,yani göz önünde olması açısından.

Televizyonda da "Kocanız en fazla kaç santim Adana dürüm yiyebilir" yarışmasından başka da bişi yokmuş la yine.O yarışmada sevimli olmaya çalışan buldumcuk çiftlere birileri çok itici oldukları söylemeli bence.Aağşkımm ağğşkımm ağğşkımm amma seviştiniz lan. En son ben de açtım kamerayı,sitenin bahçesini izliyom.Eheh bari biri apartmana girerken burnunu karıştırsa,götünü filan kaşısa da eğlensem biraz,hiç heyecan yok lan hayatımda bu ağşam.

Hava yarın ossbir derece olcakmış,ajans öyle dioo. (Pastırma sıcaklarımıydı bu neydi la,ıyy pastırma da iğrenç kokar haa vücutta)

Neyse gideyim de şu ayakkabıları bi makinaya atayım,yarın kurusun bütün gün,bi daha böyle hava bulunmaz hemşire.Pazarınız hayrolsun.

Digitally Yours,