9 Aralık 2012 Pazar

Dimanche (Fr.)

İyi pazarlar la meistercanlar...
Yine amaçsız bi pazar gününe uyandık dey mi  hep beraber...yalnız sevgili ebeveynelerime bi türlü yaranamıom hacı,geç kalkarım bu saate kadar yatılır mı?...erken kalkarım hayret sen bu saatte  kalkmazdın...kalktık ıste ne bılım belkım aılecek bı kahvaltı felan yaparız deyu...yaranamadım ben  bunnara ossiki senedir hacı...

Eskiden pazar konseri diye bi  program vardı la tvde, TRT 2 demiydi neydi,her pazar zabaa onla uyanırdık,bi skim anlıomuş gibi işkence niyetine  izlerdik içimiz şişe şişe; "Şimdi Viyana filarmoni  orkestrasından Zückermayer'in  rerörö adlı  flüt  konçertosunu dinleyeceyiz ...  -Ne diyon la küfür mü edion zabah zabah ,sensin zückermayer dingil.."
Bi de ulusal banyo günüydü pazar günleri la,şimdi ulusça zengin bi millet olduk demek ki zabaa ağşam yıkanıoz,metreküpün  haddi hesabı kalmadı...Pazarın olayı cidden bitmiş hacı..

Olm bu blog fotografımdan da sıkıldım ha aylardır aynı foto,biras bu konuda çalışayım ben...şöle daa profesyonel bişi olsun diorum,Erol Atar'a mı başvursam napsam..

Şiştim  la ne yazcaaımı şaşırdım,saşmasapan yazıom işte ,bokum gibi oldu..başlığı da fransızca attım halbüsine tek bildiğim fransız şeysi manikür..neyse yayınlayayım da bari de okuyun...bugün bööle kesat...

Oruvar öptüm.