12 Aralık 2012 Çarşamba

Guzey Güvey - Vol. VI

Şendul Handan bildiğin kahya oldu la köşke, zira geldi geleli  elitlikten eser bırakmadı...Tatlı diye aşure mi yaptırdınız yani koskoca köşkte...civar yalılara  köşklere de dağıtaydınız tepsiyle,çoh avam hareketler bunnar...bi Crem brule,bi Frozen Haute Chocolate beklerdik  ikramda..Tom Ford gözlük tahmakla elit olunmuoo Handananııığmm...dil de zate pabuç gibin...sen Fikirtepe'den kalk gel,mis gibi eve yerleş, bi de oğluna sığıntı diye çemkir..Hayır bi emekli maaşı olsun,bi nafaka olsun belgelenebilir bi gelirin de yok la,neyine güvenion da hönkürüon gelirsiz...

Şeref komiser yohsa  freelance mi  çalışmaya başladı?Zira nerde bi olay var orda bitiveriyo..telsizi melsizi de yok bunun..nerden haber alıo ecebağ  evinde otururken, feysbuktan mı ? (bak 4 cümle kurdum 2 kere "zira" dedim..reklam arasında möhteşem yözyıla bakınca kelimeler bilincimin altına kaçıo zaar)

Barış'ın ingilizceyi  Limasollu Naci yayınlarından öğrendiğine kanaat  getirdim..Bokum gibi paranız var olm, golf oynayana kadar bi London  yapıp aksan öğrenemediniz mi la,bi housekeeper kadar bile konuşamadın? ( it iz on dı bed)

Şebnem Dönmez botoxun dibine vurmuş aga,ben geçen hafta 20 yaş dişini çektirdi sandıydım...
Tiynetsiz Güney  "zenginlik +güzellik de bi yere kadar, ben kadının aynı zamanda akıllı ve de stratejık olanını severim" gibi mi baktı,yohusa bize mi ööle geldi?

Kuzeynen Cemre'nin  masum,temassız aşkı da  beklenen öpücükle  nihayete erdi de rahat ettik sonunda aga,arabesklik de bi yere kadar...

Ha buarada , Farat'a kim ateş etti la?


Hepinizi Öpereyşın...