5 Aralık 2012 Çarşamba

Fotonla Kuşağım...

Merabayın..bu havada siz napıonuz la merak edıoom...bi eğlencemiz balkonda zıgara içmekti evdeyken şimdi o da kasıyo be..daha iki fırt çektimmiydi titreme geliiy bağa,çenelerim vuruoo birbirine zouktan...Zati foton kuşağına da gircekmişiz 21 Aralıkta..3 gün kutup soğuğu olcak diyollağ..
100 yıl felan sürcekmiş,ama bu arada hepimiz süperbilinçlenecekmişiz (tabi bilinci olanlar,yoksa aptal yine aptal...) Bütün çakralarımız açılcakmış,kim kimin hakkında ne düşünüoo hepsini bilcekmişiz felan deniyo..
Hacı ben zaten meyilliyim böle işlere inanmaya,günlerdir uyku girmedi gözüme..yok 3 gün karanlık olcak yok zaman çoh yavaş akcak,yok tüm dünyada iletişim  kesilecek elektronik aletler çalışmayacak felan.. (fön makinasız nası yaşıcam la ben 3 gün, hep onun matematiğindeyim günlerdir foton seni inandırsın)
Kuzenin kız istemesi vardı  22sinde bi de ona gitcektik anamgille...bizim kuzene de bak,yırtcam diye nası denk getirmiş  mevzuyu fotona..
NASA'da tanıdık memur da yok la soralım şu işin aslını..ecebağğ bu foton bana kaybolan yıllarımı geri getirecek mi?yani eğer getirmeyecekse kusura bakmasın şurdan şuraya gitmem, hiç bana dokanmasın,bizim siteye uğramasın ,ben bööle işimde gücümde iyiyim yani.

Saat 01.00  olmuş la  firenç oje yapacağğdım göya..Zabağnan kalkar yaparım o zaman..
Haydın maydın..öpering.


                                -Speyşıl Tenks tu -

Aga bildiin  celebrity olmuşum haberım yok..eş dost ex  felan derken başka bloggerlar da  okuyomuş la bizim blogu,teee angaralara kadar namımız salınmış die duydum...(üstad Zoi'e mahsus selam ederim)