22 Aralık 2012 Cumartesi

Hayırlı Bi İş

Yarın kuzene kız istemeee gidioz la..bizimki nası olsa 21'inde kıyamet kopacak diye mevzuyu 22'sine denk getirdi ama yırtamadı bah gördün mü? (Söz nişan biarada,kompakt cemiyet.Temiz iş bence)
Şahsen ilk kez bööle bi cemiyette bulunazaam, o sebeplen denişik duygular içindeyim..hep filmlerde izliodum ben bööle şeyleri...canlı canlı şahit olcaamdan çoheycanlıyım..

Erkek tarafı olmak da zor zenaat la ,bi kere deplasmandasın,seyirci desteği sıfır..hem elli tane detayla uğraşıon ; çikölatasıydı,tepsisiydi,çiçeğiydi vay efendim vazosuydu (vazo şart deel tabi ama tepsi şart,gümüş olan makbuldür)

Hoşgeldiniz fasılları,nassınız inşallah ayakları tamam da; mevzuya nası girilcek ecebağ..? Hayır ossiki yaşımdayım ama henüz beni ne dohtorlar, ne de möendisler istemediinden bilmios tabi bu ortam diyaloglarını.. "Senelerce ,ben evlenmiiceem yea,hem kimsenin boklu donlarını yıkayamam, zaten evlilik aşkı öldürüyo diye Entel Kezban gibi dolanırsan bilmezsin tabi" diyon deeymi içinden?
Bah şimdi eziklendim la...Ben daha koca yüzü göremedim,bizimki ikinciye girio bu dünya evi şeysine..(E allah çirkin şansı vermiş napcan)

Ben bu hasetle fazla yaşamam hacı bah sööliim..şimdilik bu kadar...yarın ağşam iyi malzeme çıkarsa sonraki blogta devam edezeeem....bonasera annem...