19 Aralık 2012 Çarşamba

KZYGNY - Vol. VII

"Sen zate bu bebeyi hiç istemioodoon Gineeey" ; Banu kızım Giney zate seni de istemiyodu bilmem farkındamısın.5 odalı  köşkle bi kırmızı tomofile tav oldu da anca  içgüveysi alabildiniz...

Donsuz  Cemre  trilyarlık köşkte oturuon hala dondum dion,ne nankör bişi çıktın sen..gaz sobası mı yakıonuz ecebağ o evde?
Heh bah işte anaynı babaynı twitıra feysbuka böle eklersen her yazdığına işkillendirirsin ...Onu nıye yazdın,burda ne demek istedin,kime yazdın kimi gördün vesaiire vesaiire..Madem ekledin hadi,her sıçtııın boku ne yazıon kızım...Zati olmuşun sosyal medya faresi,bütün manikürcü camiası seni followluyo..cık cık cık iyice  kezbana bağladın kendini..

Özgeçmişimizde medeni halimiz evli yazınca daha avantajlı oluyomuş  demek  (boşuna mı eğitime gidiom geliom la ben yıllardır bileydim cvde evli yazardım zamanında..şimdiye belki bi bankada felan CEO olduydum..)bu  Simay hangi sektörde iş arıyodu ecebağ merak ettim,zira yeni sezon fragmanlarında gördüğümüz kadarıyla pek de kurumsal biyerde çalışıo gibi deeldi...hayırlısı olsun..

-Börüş böy çohönemli bi toplantıdan geldi siz emniyetin adresini verin,ben çırağı gönderirim servisten dönünce..Koskoca Emniyet müdürlüğü la bu,senin bizınısını mı bekler..

Eööm gayrisafi mi,neydi o la?Ohh  iyi ki ticaret sözlüğüm var ama, yoğusa nası bilcektim ben bunların çevirdiği dolapları....o sözlük ne la?sıçtınız caağnım senaryonun içine...

Bunnarın hepsi bi dolap peşinde aga,biri kapı dinler,öteki terasta dikiz yapar,biri bilgisayarda gizli belge arar..hep bi gizem hep bi sırlar dünyası..Hacı siz de  yüz zilyon dolar batırmışsınız,elli tane katakulliyle holding kurtarmaya çalışıyonuz ama bi şifre koymayı akıl edemiyonuz laptoptaki dosyalara..hayır madem o kadar gizliydi kabak gibi masaüstüne koymayaydın bari..
Cemre sen de yediin kaba işiyon kızım,ağşam balkonda petrusları içerken iyiydi dey mi..?..Beyini tevkif ederlerse anaayn evinde demleme çaya talim edersin artık ağşamları...

Walla bu haftalık bu kadar sevgili kuzey güney dostları..haftaya yeni bölümde yeni entrikalar....
Haydın maydın..İyakşanlar..