18 Aralık 2012 Salı

Şunlar..Bunlar...

Nassınız görüşmeyeli sevgili meistercanlarım..Walla hiç elim gitmedi yaazmaa kaç günlerdir,zate bahsana kuzey güney de olmasa bağa malzeme yok son haftalarda...

Haftasonum da  sınav maratonu sebebiyle bokum gibi geçti..zabaan 5inde yollara düştük il ve ilçelerdeki diğer bankacı kardeşlerlen..yine sınav yerimi Evroopa yakasından yana tercih ettiydim lakin benim için karşı yaka anlayışı bi Nişantaş bi Etiler'dir hacı, Bahçelievler de nerden çıktı...? 3 ders için dünyanın yolunu yaptık geldik..
Salon görevli kişisi bizim sınav kitapçıklarını önce yanlış dağıttı,sonra gitti başka kitapçıklar aldı onları da bi türlü eşleştiremedi,en son adaylar olarak "eööm madem öndeki arkaaaş A kitapçığı aldı o zaman  ben bi B kitapçığı alayım da silsile bozulmasın... ama içinde temel finans matematiği olsun litfen"  kafasındaydık.. (bu bilmem neyin  kafasında olmak  yükleminden de tiksindiğim kadar tiksinmedim bişeyden la..lakin artık yazdım çok geç yerine bişi koyamııcam,idare edin..)

Zöge : Hojam ben sadece tahvilden gireceğdim bağa türev sınavı vermişiniz
Görevli: Eminmisiniz?Türev olmasın o?
Zöge: Hocam 3. e girio olsam da  o kadar gerizeka deelim...Bu deel,bu deeel,bu sorular bağaa göre deeel..

...nihayetinde  9.30 yerine 9.45 sularında başladık sınava..

"Sınavın ilk 30 dk ve son 15 dk.sı salonu terk etmek yassahhtır"  "E hocam zate bütün sınav 45 dk..biz o arayı sittinsene denk getiremeyiz sen  merak etme" 

..........


Hacı yılbaşı da gelio hee,bu sene de yine evde kutlıycaz mevzuyu  annaşıldı...Dedim pedere naapcaz ne içcez ağşam,rakı içeriz felan dedim, "hmm olabilir sen bi kadeh rakı içebilirsin,ben  zaten şarap içerim" dedi.. (elit insanın hali başka oluyo tabi,evde rakı mı içilirmiş) Bi dakka yeaa bi  kadeh içebilirsin ne la? hala ortooğkuldamı sanıo beni la bunnar..Semiih beyy Semiih beyyy senin dediin o bi  kadehi dedemgille içoodum  onbirimde ben..ne annatıon..? 
Hem kankanın freeshoptan getirdiği jagermesiterim var..daha yarısı duruoo şişenin..şööle çılgın bi jaggerbomb yaparım,artık  tombala oynarken şahane gider...

Burada bu satırlar vesilesiyle, aile fertlerime de hediye konusunda üstü kapalı bi mesaj vermek isterim "ayakkabının fazlası olmaz bilioosunuz" ...

Yors sinsırli...